استقلال


شکست خانگي برابر مس کرمان، جريمه 2 ميليون توماني براي بازيکنان استقلال در پي داشت

 

شکست خانگی استقلال یک بر صفر مقابل مس جریمه مالی را برای بازیکنان این تیم در پی داشت. همان طور که پیروزی های داخل و خارج از خانه باعث می شود باشگاه استقلال پاداش هایی را به بازیکنان پرداخت کند در قبال هر شکست مبلغی به عنوان جریمه از قرارداد بازیکنان کسر خواهد شد.

در همین راستا در پی شکست استقلال مقابل مس کرمان که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم کرمانی به پایان رسید، بازیکنان استقلال هر کدام مبلغ 2 میلیون تومان جریمه شدند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال این خبر را تایید کرد

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نظر شما بهترین بازیکن کیست!!!!(در قسمت نظر دهید جواب خود را بنویسید)

 

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: استقلال حتي اگر دو بازي آينده خود را هم ببرد حاشيه امنيتي براي قهرماني ليگ نخواهد داشت.

 

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی فردا با فولاد خوزستان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی به عموم شیعیان جهان گفت: این مسابقه یک محک خوب برای ما و فولاد است. هر دو تیم جوان هستند و بازیکنان جویای نام دارند منتهی با این تفاوت که ما میزبان مسابقه هستیم و می‌خواهیم از این میزبانی استفاده کنیم. هم فولاد و هم ما نیم‌فصل را با دو پیروزی شروع کردیم و آنها نیز مانند ما روحیه خوبی دارند.

وی افزود: فولاد در این سه سال با کادر فنی خودش در یک استان فوتبال‌خیز فعالیت کرده؛‌ استانی که بازیکنان زیادی به تیم ملی و فوتبال ایران معرفی کرده است. من مطمئنم بازی فولاد و نفت جذاب و دیدنی خواهد بود و امیدوارم بر خلاف سه دیدار گذشته که مقابل این تیم مستحق باخت نبودیم اما شکست خوردیم شرایط این بازی به گونه‌ای دیگر شود. به دنبال بازی زیبا همراه با نتیجه هستیم.

فرکی در مورد مصدومان و محرومان تیم نفت عنوان کرد: امیر خان‌محمدی، هم سه اخطاره است و هم مصدوم. پورگنجی از ناحیه زانو مصدوم است و حمید طاهری‌فرد نیز از ناحیه بینی مصدومیت دارد. این سه بازیکن غایبان ما هستند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره این که برخی معتقدند استقلال در صورت پیروزی در هفته بیستم لیگ خودش را از مدعیان قهرمانی جدا می‌کند و شانس زیادی برای کسب قهرمانی قبل از پایان لیگ دارد، گفت: استقلال حتی اگر این بازی و بازی آینده‌اش را هم ببرد منطقی نیست که خود را قهرمان بداند. حتی اگر این مسئله را از خود مظلومی بپرسید آن را تأیید می‌کند زیرا شرایط لیگ این فصل به گونه‌ای است که تیم‌های زیادی شانس دارند که به بالای جدول برسند. ضمن این که زیبایی‌ فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودنش است.

فرکی خاطرنشان کرد: مطمئنم کادرفنی استقلال به این مسئله واقف است که در صورت پیروزی در هفته بیستم هم از سایر تیم‌ها در صدر جدول هم جدا نخواهد شد و در حاشیه امنیت قهرمانی قرار نمی‌گیرد. استقلال نسبت به نیم‌فصل اول بازیکن تراز اولی مانند فرهاد مجیدی را از دست داده ضمن اینکه یکی دو بازیکن جذب کرده اما آنها در سه جام باید بازی کنند. هر کدام از این بازی‌ها می‌تواند برای استقلال مسئله‌ساز و برای این تیم مصدوم و محروم در پی داشته باشد. بنابراین من با این نظر موافق نیستم که آنها می‌توانند با پیروزی در این بازی برای خود حاشیه امنیت داشته باشند.

وی در مورد اینکه برخی از مربیان مانند پرویز مظلومی از فشردگی مسابقات لیگ گلایه دارند، اظهار داشت: به نظر همه همکارانم احترام می‌گذارم و شاید هم با آنها هم‌عقیده باشم. فشردگی مسابقات برای همه تیم‌ها است و اینگونه نیست که بخواهیم فقط بگوییم تنها مشکل فشردگی بازی‌ها است. برای تیمی مثل ما این فشردگی بیشتر می‌تواند خودش را نشان بدهد و یک یا دو شکست بیاوریم فشردگی بازی‌ها نمایان‌تر می‌شود.

فرکی اضافه کرد: من به عنوان مربی باید تمهیداتی در نظر بگیرم که این مشکل بزرگ را برای خودمان کم و کوچک کنیم زیرا مشکلاتی مانند سخت‌افزار و کیفیت زمین‌ها نیز وجود دارد. با این حال ما باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. برنامه‌ریزی فشرده لیگ هم امری ناخواسته است و نه ما و نه برنامه‌ریزان دوست داشتند چنین فشردگی باشد اما همه باید کار خودمان را انجام دهیم و دست به دست هم دهیم تا تیم ملی راهی جام جهانی شود.

(برو بابا)
نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ابرار : او از پشت پرده اين ماجرا خبر ندارد اما اميدوار است هركسى به چيزى كه لياقتش را دارد برسد. گفت و گو با وى را بخوانيد:
 
• ذوب آهن را در اصفهان شكست داديد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
- بازى خوبى بود و خدا را شكر توپ هاى ما تو گل رفت. در اين بازى قدر موقعيت هايى كه به دست آورديم را دانستيم و برنده شديم.
• هفته آينده ميزبان صباى قم هستيد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
- صبا تيم خوبى است و خوب هم نتيجه گرفته است اما در كرج بايد آنها را ببريم. تمام تلاش ما اين است كه صبا را در خانه خودمان ببريم.
 
• مى توانيد روند پرنوسانى كه داريد را قطع كنيد؟
- همه سعى و تلاش ما همين است و اميدوارم اين اتفاق بيفتد.
• به عنوان بازيكن سابق استقلال، چرا اين تيم مقابل مس كرمان در آزادى شكست خورد؟
- نمى دانم. فرهاد مجيدى خيلى تأثيرگذار بود و او كه رفته، قدرت استقلال خيلى كم شده هرچند كه استقلال بازيكن بزرگ زياد دارد.
 
• قبول داريد كه استقلال فرهاد را مفت از دست داد؟
- اين مسائل به من ربطى ندارد و به من مربوط نمى شود كه در مورد آن صحبت كنم. از پشت پرده اين ماجرا خبر ندارم و فقط مى دانم همه اينها يك نمايش بود كه تمام شد. اميدوارم هركس به چيزى كه لياقتش را دارد برسد.
 
• منظورتان چه كسى است؟
- كلا در كل دنيا گفتم و منظورم شخص خاصى نبود.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: استقلال بهترين تيم ايران است(په نه په) اما براي سه امتياز مي‌جنگيم هدف ما پيروزي برابر استقلال است.
(چرا که نه)


 مهدی تارتار در مورد دیدار روز سه شنبه با استقلال اظهار داشت: بدون اغراق استقلال بهترین تیم ایران است.(په نه په) استقلال یک تیم بسیار خوب است که برای حضور در سه جام بسته شده است. برای این تیم احترام زیادی قائل هستم و می‌دانم بازی سختی در پیش داریم اما می‌خواهیم از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. هدف ما پیروزی و کسب هر سه امتیاز برابر استقلال است.

 وی در مورد غیبت محمد محمدی دروازه‌بان اصلی داماش گفت: داماش دو دروازه‌بان خیلی خوب دارد. میلاد فراهانی و محمد محمدی که رقابت سالمی دارند و با یکدیگر بسیار صمیمی هستند. طبیعی است که اگر محمدی می‌توانست بازی کند خوشحال‌تر می‌شدم ولی واقعیت این است که فراهانی هم یک درواز‌ه‌بان آماده و خوب است که در بازی با نفت آبادان هم خوب بازی کرد.

 تارتار در مورد اینکه استقلال از نظر فنی نقطه ضعفی دارد یا نه گفت: هر تیمی هرچقدر هم قدرتمند باشد یک پاشنه آشیل دارد. ما روی نقاط ضعف این تیم کار کرده‌ایم هرچند بعد از هفته هجدهم زمان کمی در اختیار داشتیم.

 

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر قطر با تساوي الغرافه و العربي مقابل حريفانشان به پايان رسيد.


 شب گذشته و از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر قطر 3 دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار الغرافه در دومین حضور فرهاد مجیدی با شماره 70 در خانه السد، آخرین قهرمان آسیا بدون گل متوقف شد تا همچنان زرد و آبی‌پوشان الغرافه روی نوار ناکامی قدم بردارند.

 الغرافه با این تساوی با 12 امتیاز به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد و السد نیز با 17 امتیاز تا رده دوم بالا رفت.
 الغرافه، حریف پرسپولیس در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا در اولین حضور فرهاد مجیدی مقابل ام‌صلال تن به شکست یک بر صفر داده بود.
 
 در دیگر دیدار شب گذشته العربی دیگر تیم آسیایی لیگ قطر در حالی در خانه القطر 3 بر 3 متوقف شد که در این دیدار هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش ایرانی العربی با بازوبند کاپیتانی وظیفه هدایت بازیکنان این تیم را برعهده داشت.

 العربی که پس از شکست هفته گذشته مقابل الجیش مربی برزیلی خود را برکنار کرد با این تساوی با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.
 همچنین در تنها دیدار باقی مانده هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر الجیش مانند هفته گذشته به یک پیروزی پرگل رسید و این بار با برتری 4 بر صفر مقابل الوکره تا رده چهارم صعود کرد.
 
 *جدول رده‌بندی لیگ برتر قطر:
1-لخویا  22 امتیاز
2-السد  17 امتیاز؛ یک بازی کمتر
3-القطر  17 امتیاز
4-الجیش  16 امتیاز
5-الریان  16 امتیاز
6-الوکره  16 امتیاز
7-الخور  14 امتیاز
8-الغرافه  12 امتیاز
9-الاهلی  12 امتیاز
10-الخراتیات  10 امتیاز
11-العربی  10 امتیاز؛ یک بازی کمتر
12-ام‌صلال  8 امتیاز

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اقا اخر بازی استقلال شاهین تو جام حذفی افتاد ۱۴ بهمن بعنی روز بعد از دربی ۷۴

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دربي 74 پايتخت ساعت 18 روز 13 بهمن ماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.


 طبق اعلام سازمان لیگ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم ساعت 18 پنجشنبه13 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 پیش از این قرار بود دربی 74 در روز 14 بهمن برگزار شود ولی به دلیل اینکه دیدار استقلال و ذوب آهن در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به جای 22 بهمن 21 بهمن برگزار می‌شود، تاریخ دربی نیز تغییر کرد.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

Steghlal Sepahanک  بر اساس برنامهاي که سازمان ليگ از يسو و کنفدراسيون فوتبال آسيا از سوي ديگر تدارک ديدهاند، تيم استقلال در بهمن ماه امسال روزهاي پرترافيک و بازيهاي بسيار سخت و حساسي در پيش خواهد داشت.
آبيها روز 9بهمنماه فينال جام حذفي را با شاهين بوشهر برگزار خواهند کرد و 5روز بعد در داربي74 به مصاف پرسپوليس ميروند. البته با توجه به تغيير تاريخ بازي اين تيم با ذوبآهن احتمالا اين دو بازي به روزهاي 8 و 13 بهمن تغيير خواهد کرد.
 اين دو بازي به همراه مصاف پليآف با ذوبآهن در تاريخ 21بهمن سه بازي بسيار سخت و حساس استقلال در فاصله 13روز خواهند بود. جالب اينکه سازمان ليگ در فاصله داربي و پلي آ ف (پرسپوليس و ذوبآهن) يک بازي هم از ليگبرتر در برنامه استقلال گنجانده است.
يعني 4بازي در 14روز! به همه اينها بايد بازي احتمالي با الاتفاق عربستان را هم اضافه کرد که برنده بازي استقلال-ذوبآهن بايد در تاريخ 29بهمنماه در اين بازي شرکت کند.
فينال حذفي، داربي74، پلي آ ف آسيا با ذوبآهن (و احتمالا الاتفاق) بازيهاي سخت استقلال در بهمنماه خواهند بود. به اينها دو بازي از ليگ برتر را هم اضافه کنيد تا به عمق ماجرا پي ببريد!

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , pooya4.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com