استقلال


نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

يکي از بازيکنان تيم فوتبال استقلال به مس سرچشمه پيوست.



 مجتبی محبوب مجاز که در نیم فصل اول عضو استقلال بود به تازگی به مس سرچشمه پیوسته و امروز روی نیمکت این تیم نشسته است.

* حدود 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده‌اند.

* مهدی مهدوی‌کیا برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته و از ابتدا بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود. این بازیکن پس از حضورش در پرسپولیس گفته بود کاپیتان نمی‌شود زیرا بازوبند برایش خوش یمن نیست.

* بازیکنان مس با لباس‌هایی که روی آن‌ عکس شهدای مس سرچشمه چاپ شده بود به میدان آمدند.

* هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی دنیزلی، مهدوی‌کیا و کریمی را به شدت تشویق کردند.

* حدود ۵۰ هوادار مس در ورزشگاه حاضرند.

*علی سامره با بازوبند آبی کاپیتان مس سرچشمه است.

دیدار دوتیم تا دقیقه ۲۹ با نتیجه یک بر صفر به سود مس سرچشمه درجریان است. مس در دقیقه ۲ گلزنی کرد.
نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

سرمربي استقلال گفت: حمايت‌هاي فتح‌الله‌زاده به من دلگرمي داد و خوشحالم او را به عنوان يک مدير کاربلد بالاي سر خود مي‌بينم.



 به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی درخصوص نشست امروز کادر فنی با علی‌ فتح‌الله‌زاده گفت: جلسه مفیدی را برگزار کردیم. در این نشست،‌ مدیرعامل باشگاه خیلی خوب از ما حمایت کرد که بابت همین مسئله از ایشان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی افزود: آقای فتح‌الله‌زاده حواسش به تیم است و به خوبی از همه شرایط آگاهی دارد. ایشان همیشه به عنوان یک مدیر با تجربه به استقلال کمک می‌کند و خوشحالم که ایشان را به عنوان یک مدیر کاربلد بالای سر خود می‌بینم. حمایت فتح‌الله‌زاده به من دلگرمی بیشتری داد تا با تلاش بیشتر به دنبال موفقیت استقلال باشم.

مظلومی تاکید کرد: با بقیه اعضای کادر فنی هم خودم به شخصه صحبت کردم و از آنها خواستم بیشتر در ادامه این راه به من کمک کنند و بیشتر مشورت دهند تا در تصمیم‌گیری‌ها بهتر بتوانم از نقطه‌نظرات آنها استفاده کنم.

سرمربی استقلال در پایان هم اعلام کرد که شرایط برای برگزاری بازی فینال در شیراز سخت است و بهتر این است که محل فینال تغییر پیدا کند، چرا که ورزشگاه حافظیه امکانات لازم را برای میزبانی از یک بازی بزرگ ندارد.
نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این نشست نقاط ضعف و قوت تیم استقلال مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت تا مشکلات تیم بهتر شناخته شود. 

به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال مهم‌ترین دستاورد این جلسه تأکید بر حمایت فوق‌العاده از کادر فنی بود. حاضران هم‌قسم شدند تا استقلال را قدرتمندتر کنند. 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، ضمن اینکه مدیریت و کادر فنی در این نشست درخواست کردند هواداران در این موقعیت استقلال را تنها نگذارند. آنها از طرفداران تیم خواستند برای بازی با فولاد حضوری پرشور در ورزشگاه داشته باشند.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس ورزشی تابناک ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از شکست استقلال مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر نوشت: استقلال، دومین شکست خود را در این هفته تجربه کرد. نماینده ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 2 بر یک مقابل فجر سپاسی شیراز شکست خورد.
استقلال که در هفته بیست‌و‌یکم در ورزشگاه حافظیه شیراز برای جبران شکست یک بر صفر هفته گذشته خود مقابل مس کرمان حاضر شده بود، در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی توسط مهدی رجب زاده اولین گل را دریافت کرد.
 
مجتبی جباری 10 دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند، اما غول‌های تهران باز هم توسط رجب‌زاده، مهاجم سابق ذوب‌آهن در دقیقه 84 گل دوم خود را دریافت کردند تا پنجمین شکست خود را در این فصل تجربه کنند.
 
استقلال 10 فوریه (21 بهمن) در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان مقابل ذوب‌آهن به میدان خواهد رفت تا در گروه D مسابقات قرار بگیرد.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تيم فوتبال استقلال برابر فجرسپاسي شکست خورد تا اختلافش با تراکتورسازي به يک امتياز برسد.

 

هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز با انجام ۵ مسابقه همزمان از ساعت ۱۵ در شهرهای مختلف برگزار شد.

در حساس‌ترین بازی امروز استقلال میهمان فجرسپاسی بود که شاگردان مظلومی در این بازی دو بر یک شکست خورد.

آبی‌پوشان تهرانی هفته گذشته برابر مس کرمان که در رده هفدهم بود شکست خانگی را پذیرا شدند و امروز هم برابر یک تیم دیگر هفدهم جدول باختند.

مهدی رجب‌زاده در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۵ با یک شوت از راه دور برای فجرسپاسی گلزنی کرد و مجتبی جباری در دقیقه ۱۹ گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نکته مهم این بازی زمین ناهموار ورزشگاه حافظیه شیراز بود زمینی که حتی به طور کامل سبز نبود و نقاطی از زمین خاکی بود.

احمد صالحی داور مسابقه به مهدی امیرآبادی، محسن یوسفی و پژمان منتظری از استقلال و مهدی رجب‌زاده از فجر کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، مهدی امیرآبادی، خسرو حیدری، ساموئل، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، محسن یوسفی، اسماعیل شریفات،یرکوویچ( از دقیقه ۶۸ میلاد میداودی)
سرمربی: پرویز مظومی

ترکیب فجرسپاسی:
وحید شیخ‌ویسی، مهدی رجب‌زاده، خالد شفیعی، امید خلیلی، محمد آفند، علیرضا جلیلی، ایوب کلانتری، مهرداد کریمیان، هادی ایمانی( از دقیقه ۸۲ رضا حقیقی)، یونس شاکری و مهدی نظری( از دقیقه ۷۰ سید محمدرضا حسینی)
سرمربی: محمود یاوری

به گزارش فارس نتایج ۴ دیدار همزمان دیگر به شرح زیر است:

تراکتورسازی تبریز ۳- داماش گیلان یک
گل‌ها: محمد غلامی برای داماش در دقیقه ۳۰ و فرزاد حاتمی در دقیقه ۳۴، توزی در دقیقه 2+45 و لوپز در دقیقه 82 برای تراکتورسازی

ملوان انزلی صفر - شاهین بوشهر صفر

مس کرمان ۲- نفت آبادان ۲
گل: لئون پاچاچیان دقیقه 45 و فونیکه سی دقیقه ۸۶ برای نفت، آرارات آرکلیان ۸۵ و احمد حسن‌زاده در دقیقه ۹۰ برای مس

فولاد خوزستان صفر - ذوب آهن اصفهان یک
گل: کاسترو دقیقه ۸۳

با این نتایج استقلال همچنان با 40 امتیاز در صدر است و تراکتورسازی با 39 امتیاز به یک قدمی این تیم رسید.

روز آینده نیز ۴ بازی به شرح زیر برگزار می‌شود:

جمعه - 30/10/90
راه آهن شهرری - نفت تهران، ساعت 15، ورزشگاه اکباتان تهران
سپاهان اصفهان - شهرداری تبریز، ساعت 15، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر
سایپای البرز - صبای قم، ساعت 15، ورزشگاه انقلاب کرج
پرسپولیس - مس سرچشمه، ساعت 16:40، ورزشگاه آزادی تهران

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نظر شما بهترین بازیکن کیست!!!!(در قسمت نظر دهید جواب خود را بنویسید)

 

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شکست خانگي برابر مس کرمان، جريمه 2 ميليون توماني براي بازيکنان استقلال در پي داشت

 

شکست خانگی استقلال یک بر صفر مقابل مس جریمه مالی را برای بازیکنان این تیم در پی داشت. همان طور که پیروزی های داخل و خارج از خانه باعث می شود باشگاه استقلال پاداش هایی را به بازیکنان پرداخت کند در قبال هر شکست مبلغی به عنوان جریمه از قرارداد بازیکنان کسر خواهد شد.

در همین راستا در پی شکست استقلال مقابل مس کرمان که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم کرمانی به پایان رسید، بازیکنان استقلال هر کدام مبلغ 2 میلیون تومان جریمه شدند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال این خبر را تایید کرد

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ابرار : او از پشت پرده اين ماجرا خبر ندارد اما اميدوار است هركسى به چيزى كه لياقتش را دارد برسد. گفت و گو با وى را بخوانيد:
 
• ذوب آهن را در اصفهان شكست داديد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
- بازى خوبى بود و خدا را شكر توپ هاى ما تو گل رفت. در اين بازى قدر موقعيت هايى كه به دست آورديم را دانستيم و برنده شديم.
• هفته آينده ميزبان صباى قم هستيد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
- صبا تيم خوبى است و خوب هم نتيجه گرفته است اما در كرج بايد آنها را ببريم. تمام تلاش ما اين است كه صبا را در خانه خودمان ببريم.
 
• مى توانيد روند پرنوسانى كه داريد را قطع كنيد؟
- همه سعى و تلاش ما همين است و اميدوارم اين اتفاق بيفتد.
• به عنوان بازيكن سابق استقلال، چرا اين تيم مقابل مس كرمان در آزادى شكست خورد؟
- نمى دانم. فرهاد مجيدى خيلى تأثيرگذار بود و او كه رفته، قدرت استقلال خيلى كم شده هرچند كه استقلال بازيكن بزرگ زياد دارد.
 
• قبول داريد كه استقلال فرهاد را مفت از دست داد؟
- اين مسائل به من ربطى ندارد و به من مربوط نمى شود كه در مورد آن صحبت كنم. از پشت پرده اين ماجرا خبر ندارم و فقط مى دانم همه اينها يك نمايش بود كه تمام شد. اميدوارم هركس به چيزى كه لياقتش را دارد برسد.
 
• منظورتان چه كسى است؟
- كلا در كل دنيا گفتم و منظورم شخص خاصى نبود.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: استقلال حتي اگر دو بازي آينده خود را هم ببرد حاشيه امنيتي براي قهرماني ليگ نخواهد داشت.

 

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی فردا با فولاد خوزستان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی به عموم شیعیان جهان گفت: این مسابقه یک محک خوب برای ما و فولاد است. هر دو تیم جوان هستند و بازیکنان جویای نام دارند منتهی با این تفاوت که ما میزبان مسابقه هستیم و می‌خواهیم از این میزبانی استفاده کنیم. هم فولاد و هم ما نیم‌فصل را با دو پیروزی شروع کردیم و آنها نیز مانند ما روحیه خوبی دارند.

وی افزود: فولاد در این سه سال با کادر فنی خودش در یک استان فوتبال‌خیز فعالیت کرده؛‌ استانی که بازیکنان زیادی به تیم ملی و فوتبال ایران معرفی کرده است. من مطمئنم بازی فولاد و نفت جذاب و دیدنی خواهد بود و امیدوارم بر خلاف سه دیدار گذشته که مقابل این تیم مستحق باخت نبودیم اما شکست خوردیم شرایط این بازی به گونه‌ای دیگر شود. به دنبال بازی زیبا همراه با نتیجه هستیم.

فرکی در مورد مصدومان و محرومان تیم نفت عنوان کرد: امیر خان‌محمدی، هم سه اخطاره است و هم مصدوم. پورگنجی از ناحیه زانو مصدوم است و حمید طاهری‌فرد نیز از ناحیه بینی مصدومیت دارد. این سه بازیکن غایبان ما هستند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره این که برخی معتقدند استقلال در صورت پیروزی در هفته بیستم لیگ خودش را از مدعیان قهرمانی جدا می‌کند و شانس زیادی برای کسب قهرمانی قبل از پایان لیگ دارد، گفت: استقلال حتی اگر این بازی و بازی آینده‌اش را هم ببرد منطقی نیست که خود را قهرمان بداند. حتی اگر این مسئله را از خود مظلومی بپرسید آن را تأیید می‌کند زیرا شرایط لیگ این فصل به گونه‌ای است که تیم‌های زیادی شانس دارند که به بالای جدول برسند. ضمن این که زیبایی‌ فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودنش است.

فرکی خاطرنشان کرد: مطمئنم کادرفنی استقلال به این مسئله واقف است که در صورت پیروزی در هفته بیستم هم از سایر تیم‌ها در صدر جدول هم جدا نخواهد شد و در حاشیه امنیت قهرمانی قرار نمی‌گیرد. استقلال نسبت به نیم‌فصل اول بازیکن تراز اولی مانند فرهاد مجیدی را از دست داده ضمن اینکه یکی دو بازیکن جذب کرده اما آنها در سه جام باید بازی کنند. هر کدام از این بازی‌ها می‌تواند برای استقلال مسئله‌ساز و برای این تیم مصدوم و محروم در پی داشته باشد. بنابراین من با این نظر موافق نیستم که آنها می‌توانند با پیروزی در این بازی برای خود حاشیه امنیت داشته باشند.

وی در مورد اینکه برخی از مربیان مانند پرویز مظلومی از فشردگی مسابقات لیگ گلایه دارند، اظهار داشت: به نظر همه همکارانم احترام می‌گذارم و شاید هم با آنها هم‌عقیده باشم. فشردگی مسابقات برای همه تیم‌ها است و اینگونه نیست که بخواهیم فقط بگوییم تنها مشکل فشردگی بازی‌ها است. برای تیمی مثل ما این فشردگی بیشتر می‌تواند خودش را نشان بدهد و یک یا دو شکست بیاوریم فشردگی بازی‌ها نمایان‌تر می‌شود.

فرکی اضافه کرد: من به عنوان مربی باید تمهیداتی در نظر بگیرم که این مشکل بزرگ را برای خودمان کم و کوچک کنیم زیرا مشکلاتی مانند سخت‌افزار و کیفیت زمین‌ها نیز وجود دارد. با این حال ما باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. برنامه‌ریزی فشرده لیگ هم امری ناخواسته است و نه ما و نه برنامه‌ریزان دوست داشتند چنین فشردگی باشد اما همه باید کار خودمان را انجام دهیم و دست به دست هم دهیم تا تیم ملی راهی جام جهانی شود.

(برو بابا)
نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر قطر با تساوي الغرافه و العربي مقابل حريفانشان به پايان رسيد.


 شب گذشته و از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر قطر 3 دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار الغرافه در دومین حضور فرهاد مجیدی با شماره 70 در خانه السد، آخرین قهرمان آسیا بدون گل متوقف شد تا همچنان زرد و آبی‌پوشان الغرافه روی نوار ناکامی قدم بردارند.

 الغرافه با این تساوی با 12 امتیاز به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد و السد نیز با 17 امتیاز تا رده دوم بالا رفت.
 الغرافه، حریف پرسپولیس در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا در اولین حضور فرهاد مجیدی مقابل ام‌صلال تن به شکست یک بر صفر داده بود.
 
 در دیگر دیدار شب گذشته العربی دیگر تیم آسیایی لیگ قطر در حالی در خانه القطر 3 بر 3 متوقف شد که در این دیدار هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش ایرانی العربی با بازوبند کاپیتانی وظیفه هدایت بازیکنان این تیم را برعهده داشت.

 العربی که پس از شکست هفته گذشته مقابل الجیش مربی برزیلی خود را برکنار کرد با این تساوی با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.
 همچنین در تنها دیدار باقی مانده هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر الجیش مانند هفته گذشته به یک پیروزی پرگل رسید و این بار با برتری 4 بر صفر مقابل الوکره تا رده چهارم صعود کرد.
 
 *جدول رده‌بندی لیگ برتر قطر:
1-لخویا  22 امتیاز
2-السد  17 امتیاز؛ یک بازی کمتر
3-القطر  17 امتیاز
4-الجیش  16 امتیاز
5-الریان  16 امتیاز
6-الوکره  16 امتیاز
7-الخور  14 امتیاز
8-الغرافه  12 امتیاز
9-الاهلی  12 امتیاز
10-الخراتیات  10 امتیاز
11-العربی  10 امتیاز؛ یک بازی کمتر
12-ام‌صلال  8 امتیاز

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: استقلال بهترين تيم ايران است(په نه په) اما براي سه امتياز مي‌جنگيم هدف ما پيروزي برابر استقلال است.
(چرا که نه)


 مهدی تارتار در مورد دیدار روز سه شنبه با استقلال اظهار داشت: بدون اغراق استقلال بهترین تیم ایران است.(په نه په) استقلال یک تیم بسیار خوب است که برای حضور در سه جام بسته شده است. برای این تیم احترام زیادی قائل هستم و می‌دانم بازی سختی در پیش داریم اما می‌خواهیم از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. هدف ما پیروزی و کسب هر سه امتیاز برابر استقلال است.

 وی در مورد غیبت محمد محمدی دروازه‌بان اصلی داماش گفت: داماش دو دروازه‌بان خیلی خوب دارد. میلاد فراهانی و محمد محمدی که رقابت سالمی دارند و با یکدیگر بسیار صمیمی هستند. طبیعی است که اگر محمدی می‌توانست بازی کند خوشحال‌تر می‌شدم ولی واقعیت این است که فراهانی هم یک درواز‌ه‌بان آماده و خوب است که در بازی با نفت آبادان هم خوب بازی کرد.

 تارتار در مورد اینکه استقلال از نظر فنی نقطه ضعفی دارد یا نه گفت: هر تیمی هرچقدر هم قدرتمند باشد یک پاشنه آشیل دارد. ما روی نقاط ضعف این تیم کار کرده‌ایم هرچند بعد از هفته هجدهم زمان کمی در اختیار داشتیم.

 

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اقا اخر بازی استقلال شاهین تو جام حذفی افتاد ۱۴ بهمن بعنی روز بعد از دربی ۷۴

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دربي 74 پايتخت ساعت 18 روز 13 بهمن ماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.


 طبق اعلام سازمان لیگ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم ساعت 18 پنجشنبه13 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 پیش از این قرار بود دربی 74 در روز 14 بهمن برگزار شود ولی به دلیل اینکه دیدار استقلال و ذوب آهن در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به جای 22 بهمن 21 بهمن برگزار می‌شود، تاریخ دربی نیز تغییر کرد.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

Steghlal Sepahanک  بر اساس برنامهاي که سازمان ليگ از يسو و کنفدراسيون فوتبال آسيا از سوي ديگر تدارک ديدهاند، تيم استقلال در بهمن ماه امسال روزهاي پرترافيک و بازيهاي بسيار سخت و حساسي در پيش خواهد داشت.
آبيها روز 9بهمنماه فينال جام حذفي را با شاهين بوشهر برگزار خواهند کرد و 5روز بعد در داربي74 به مصاف پرسپوليس ميروند. البته با توجه به تغيير تاريخ بازي اين تيم با ذوبآهن احتمالا اين دو بازي به روزهاي 8 و 13 بهمن تغيير خواهد کرد.
 اين دو بازي به همراه مصاف پليآف با ذوبآهن در تاريخ 21بهمن سه بازي بسيار سخت و حساس استقلال در فاصله 13روز خواهند بود. جالب اينکه سازمان ليگ در فاصله داربي و پلي آ ف (پرسپوليس و ذوبآهن) يک بازي هم از ليگبرتر در برنامه استقلال گنجانده است.
يعني 4بازي در 14روز! به همه اينها بايد بازي احتمالي با الاتفاق عربستان را هم اضافه کرد که برنده بازي استقلال-ذوبآهن بايد در تاريخ 29بهمنماه در اين بازي شرکت کند.
فينال حذفي، داربي74، پلي آ ف آسيا با ذوبآهن (و احتمالا الاتفاق) بازيهاي سخت استقلال در بهمنماه خواهند بود. به اينها دو بازي از ليگ برتر را هم اضافه کنيد تا به عمق ماجرا پي ببريد!

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نقل از سایت باشگاه استقلال، جی‌لویید ساموئل، بازیکن سابق تیم بولتون انگلستان و مدافع اهل "ترینیداد و توباگو" استقلال به دلیل آماده نشدن ITC، روز جمعه با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال مقابل سپاهان را از نزدیک نظاره‌گر بود. وی در مصاحبه‌هایی صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

*شما از لیگ انگلیس به لیگ ایران و تیم استقلال آمدید، در این خصوص صحبت کنید؟
استقلال را می‌شناختم و می‌دانستم تیم بزرگی است، نام این تیم را از روی دربی معروف ایران می‌شناختم. می‌دانستم که دربی ایران یکی از بزرگترین دربی‌های دنیاست. این برایم جذاب بود و وقتی با پیشنهاد استقلال مواجه شدم به خودم گفتم شاید این شانس نصیبت شده که در دربی ایران هم بازی کنی. با این شناخت بود که به ایران آمدم.

*از لیگ ایران چه اطلاعاتی دارید؟
لیگ ایران خیلی پرتماشاگر است و به نظرم استعدادهای زیادی هم در آن حضور دارند. من برای نقش‌آفرینی در این لیگ آماده‌ام، اما باید یک‌سری چیزهای جدید یاد بگیرم تا بتوانم خودم را جا بیندازم. سبک‌ بازی در اینجا متفاوت است، در فوتبال انگلیس بیشتر بازی فیزیکی جریان دارد، اما اینجا تکنیک بیشتر به چشم می‌آید و به خاطر همین زمان لازم دارم تا با این شرایط خودم را وفق بدهم و بتوانم برای استقلال به نحو مطلوب بازی کنم.

*چطور شد که به لیگ ایران آمدید؟
آخرین تیمی که من در آن بازی می‌کردم تیم کاردیف بود. وقتی شرکت فرانسوی نقل و انتقالات چنین فرصتی را به من پیشنهاد داد، آن را پذیرفتم چون به دنبال تجربه‌ای متفاوت بودم و دیدم چه انتخابی بهتر از یک قاره جدید، کشور جدید و تیم جدید. حالا هم از اینکه استقلال را انتخاب کرده‌ام، راضی‌ام و نکته مهم‌تر اینکه اصلا احساس غربت نمی‌کنم.

*شما بازی استقلال و سپاهان را از نزدیک دیدید، حالا ارزیابی‌تان از این لیگ چیست؟
با مشاهده یک بازی نمی‌توانم در مورد لیگ قضاوت کنم و باید بازی‌های بیشتری را ببینم، اما این را باید اضافه کنم که من آمده‌ام تا در خدمت تیم باشم. می‌خواهم چیزهایی را که می‌دانم به تیمم هم انتقال دهم، چون وقتی به این تیم آمدم اهداف بزرگی برایم ترسیم شد و به خاطر همین به تیمی آمدم که در خدمتش باشم و به موفقیتش کمک کنم.

*بازی استقلال مقابل سپاهان را چطور دیدید؟
یک بازی درگیرانه و پیچیده که به نظرم سنگین و فیزیکی هم بود. از حضور تماشاچیان و سنگینی بازی متوجه شدم که این بازی خیلی حساس است. پنالتی را هم با بدشانسی از دست دادیم و اگر بدشانس نبودیم، قطعا می‌بردیم.

*جو استادیوم را چطور دیدی؟ هوادارانی که البته شما را با وجود حضور در جایگاه ویژه به شدت تشویق کردند؟
برایم خیلی هیجان‌انگیز بود. من تازه ‌وارد بودم اما آنها به من خوشامد می‌گفتند و برایم دست تکان می‌دادند، انگار که مدت‌هاست من را می‌شناسند. این باعث شد با دید جدیدی به استقلال نگاه کنم، چون آن‌ها بین من و قدیمی‌های تیم فرقی قائل نبودند و این برایم ارزش زیادی دارد.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

رئيس هيئت مؤسسين باشگاه شاهين بوشهر گفت: از نظر من شرط باشگاه استقلال براي بازي ندادن جاسم کرار در فينال جام حذفي باطل است.


    احمد گزی رئیس هیئت مؤسسین باشگاه شاهین بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره باخت روز گذشته مقابل فولاد و شرط باشگاه استقلال برای دادن رضایتنامه جاسم کرار صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* نظرتان در مورد شکست 2 بر یک روز گذشته مقابل فولاد چیست؟
فوتبال ظالم است و حتما تیمی که پیروز شده، خوب کار کرده است. ما از این بابت که بازی را واگذار کردیم، ناراحتیم.

* با این روحیه می‌خواهید مقابل استقلال در جام حذفی بازی کنید؟
قطعا این طور نیست. ما برای فینال جام حذفی حساب دیگری باز کرده‌ایم.

* یعنی همه تمرکزتان روی جام حذفی است؟
خیر. من به کادر فنی توصیه کرده بودم چندان غرق فینال جام حذفی نشویم چون کار اصلی ما در لیگ است.

* قضیه این شرط که باشگاه استقلال که جاسم کرار نباید در فینال جام حذفی مقابل استقلال بازی کند، چیست؟
در جریان این شرط نبودم و نیستم و نمی‌دانم بر اساس چه مسئله‌ای این شرط گذاشته شده است اما به نظرم می‌آید اگر هم چنین شرطی باشد، شرط باطلی است و قابل بحث است. این زیبنده استقلال نیست که چنین شرطی بگذارد آن هم تیمی که 7-8 ملی‌پوش دارد و در فوتبال ایران می‌گویند کهکشانی هستند. آن وقت این تیم را با یک نفری که خودشان گفتند او را نمی‌خواهند یکی می‌کنند. برای من عجیب است که چه طور فتح‌الله که مدیر فهیمی است چنین شرطی گذاشته است. ما باید در جلسه هیئت مدیره این قضیه را بررسی کنیم و به طور حتم با فتح‌الله زاده در این رابطه صحبت می‌کنیم.

* اما گفته می‌شود افراشته رئیس هیئت مدیره شاهین برای تضمین اینکه از جاسم کرار در فینال استفاده نشود، چک 100 میلیون تومانی به استقلال داده است.
نباید این مسئله را بزرگ و هر چه گفته می‌شود را باور کرد. آقای افراشته تا زمانی که تیم مدیرعامل ندارد، کارهای اجرایی را انجام می‌دهد و من بر این کارها نظارت دارم. با توجه به اینکه روز گذشته پس از شکست‌مان شرایط خوبی نداشتیم فرصت نشد با او صحبت کنم اما آنچه مسلم است جاسم کرار بازیکن شاهین است و تا 9 بهمن فرصت داریم در این خصوص تصمیمات لازم را بگیریم.

* مظلومی عنوان کرده که باشگاه شاهین تا 4 صبح برای رضایتنامه جاسم کرار از استقلال التماس می‌کرده است؟
ایشان در این اندازه نیست که در این رابطه صحبت کند. وقتی ما قرار است بابت خرید یک بازیکن پول بدهیم چه نیازی به التماس است؟ باشگاه می‌تواند بگوید بازیکنانمان را می‌دهیم یا نمی‌دهیم.

* سرمربی استقلال حتی تاکید کرده اگر شاهین کرار را بازی دهد مسلمانی زیر سؤال می‌رود.
آیا گذاشتن چنین شرطی مسلمانی است؟ کجای دنیا چنین شرطی می‌گذارند؟ به نظر من باشگاه استقلال در حال حاشیه درست کردن است. این قضیه اصلا به مربی تیم ربط پیدا نمی‌کند. مربی حریف حق دارد بگوید این بازیکن را می‌خواهد یا نمی‌خواهد. او حق ندارد در رابطه با صحبت‌های دو مدیر عامل اظهار نظر کند.
من کاری به مظلومی ندارم. ما با فتح‌الله زاده طرف هستیم. او آدم متعهد و اهل فنی است و ما با او صحبت می‌کنیم. ما بابت رضایتنامه جاسم کرار پول داده‌ایم و می‌خواهیم از او استفاده کنیم

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئيس سازمان ليگ برتر ضمن اعلام اينکه کنفدراسيون فوتبال آسيا با برگزاري پيش از موعد ديدار پلي آف ليگ قهرمانان آسيا بين تيم‌هاي ايراني استقلال و ذوب‌آهن موافقت کرده است،گفت: با توجه به اين موافقت دربي 74 يک روز زودتر برگزار خواهد شد.


  عزیز محمدی در خصوص تغییر زمان دربی 74 گفت:  با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضا کرده بود که به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت 22 بهمن دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن درپلی آف لیگ قهرمانان آسیا یک روز زودتر یعنی 21 بهمن برگزار شود،AFC با این درخواست فدراسیون فوتبال ایران موافقت کرد.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه بازی پلی آف یک روز زودتر برگزار می شود بنابراین بازی استقلال در رقابتهای لیگ برتر یک روز زودتر برگزار می شود یعنی به جای 18 بهمن در تاریخ 17 بهمن انجام می شود.

رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص تغییر تاریخ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:  بالطبع با توجه به تغییرات اعمال شده در تاریخ بازی ها که به آن اشاره کردم، به احتمال زیاد دربی 74 نیز یک روز زودتر برگزار می شود یعنی این بازی به جای جمعه 14 بهمن در روز پنجشنبه 13 بهمن برگزار می شود.

وی با تایید اینکه البته با این تغییرات احتمالی زمان برگزاری فینال جام حذفی تغییر نخواهد کرد، گفت: در حال حاضر در حال بررسی این موضوع در سازمان  لیگ هستیم و تا بعدازظهر شنبه تکلیف نهایی تغییر زمان دربی مشخص می شود.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ديدار مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا بين استقلال و ذوب‌آهن ساعت 17:15 روز بيست و يکم بهمن برگزار مي‌شود.


    به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از درخواست فدراسیون فوتبال مبنی بر تغییر زمان دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن، کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر زمان این بازی موافقت کرد.
 پس از همزمانی دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،‌کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این دیدار روز بیست و یکم بهمن ماه  ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 30 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://www.algharafa.com/ar/images/album/algharafa_DOHA0185_534532290.jpghttp://www.algharafa.com/ar/images/album/algharafa_DOHA0156_408218750.jpgفرهاد مجیدی مهاجم جدید تیم الغرافه قطر دیروز اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. الغرافه در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته دومی میسیمر قرار گرفت و به تساوی بدون گل دست یافت. مجیدی در نیمه اول با پیراهن شماره 70 برای الغرافه بازی کرد. الغرافه روز دوشنبه در لیگ قطر به مصاف ام صلال می رود.

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 1 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عملکرد مجیدی در نخستین بازی او با پیراهن الغرافه در سطح متوسط بود!
 
 
کاپیتان سابق استقلال در بازی دوشنبه شب الغرافه مقابل ام صلال که به شکست یک بر صفر تیم الغرافه انجامید، در ترکیب اصلی به میدان رفت و تا پایان هم در زمین بود

عملکرد فرهاد مجیدی در نخستین بازی او با پیراهن الغرافه نشان از عملکرد متوسطش دارد. کاپیتان سابق استقلال در بازی دوشنبه شب الغرافه مقابل ام صلال که به شکست یک بر صفر تیم الغرافه انجامید، در ترکیب اصلی به میدان رفت و تا پایان هم در زمین بود. از مجیدی در این بازی آمار ذیل به دست آمد:
دقایق بازی:93 دقیقه
پا به توپ شدن:39 بار
توپ گیری:6 بار
گل:_
شوت به دروازه:2 بار
شوت به داخل چارچوب:1 بار
پاس های درست:17 معادل 82 درصد
خطا روی بازیکن حریف:1 بار
خطای بازیکنان ام صلال روی مجیدی:1 بار

نویسنده: pooya ׀ تاریخ: جمعه 1 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , pooya4.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com